Októberi Nyitott műhely

2014.10.18 14:40

Az Országos Könyvtári Napok programjaiba idén a Nyitott műhely is bekapcsolódott. Úgy terveztük, egészséges ételek témában Séllei Anikó fog zöldségszobrokat faragni, illetve én tartok egy beszámolót a Nyitott műhely féléves munkájáról. Szép számmal összegyűltünk, a könyvtári könyvek illata keveredett a zöldséges sajátos aromájával...Néhány szóban összefoglaltam, értékeltem az elmúlt hat hónap tevékenységét, illetve bemutattam a Nyitott műhely - Műhelyfüzet című kiadványt, mely a műhely munkájának gyümölcseként fotókkal illusztrálva prezentálta a műhely életét. 

Anikó mindeközben, fél füllel hallgatózva szobrászkodott, és lépésről lépésre bontakozott ki előttünk a zöldség eddig rejtett arca...Szebbnél szebb alkotások születtek a közel két óra alatt. Legifjabb zöldségszobrászunk még csak 8 éves, de igazán szép alkotás került ki kezei közül, hozzáteszem hogy a nagymamája keze is benne volt a dologban...Másik vállalkozó kedvű faragónk nagy sikert aratott az ötletes, citromból készített egérkéjével. És akkor még nem is beszéltem Ilonka néni mézeskalácsairól...

Természetesen a versek sem maradhattak el. Volt aki saját versét olvasta fel, de volt, aki egy Karinthy verset választott nekünk.

A hangulat a tetőfokára hágott, azt vettük észre, hogy teljesen besötétedett, de nekünk még mindig volt mondanivalónk...

Az est lezárásaképp egyik kedves tagunk horgolt terítői közül választhattunk magunknak. Sikerült is lecsapnom egy gyönyörű darabra!

Találkozunk legközelebb a Nyitott műhelyben!

Néhány fotó a találkozóról:

 

Vissza