Márciusi Nyitott műhely

2015.03.18 17:35

Tavaszt  suttog a szél....bizony új lehetőségekkel, tervekkel, célokkal megérkezett műhelyünkbe is a tavasz. E havi találkozónk fő témája a Költészet napi rendezvényünk, illetve annak megszervezése. Rengeteg ötlet, javaslat elhangzott, és összeállt a műsor. Lesz zene, felolvasások, megverselt képek...vagyis elég sokszínű lesz. Talán emiatt is választottuk mottónknak a következő Petőfi-idézetet: "Virágoskert a költő szíve". Ezúton is minden kedves dévaványai lakost szeretettel invitálok április 13-án a Ladányi Mihály könyvtárba!

Természetesen most is voltak versek, én egy saját gyermekversemet olvastam fel, a közelgő húsvétra emlékeztetve:


A locsolkodás lényege

Gondolkodtam egyre csak,
törtem a fejemet,
ünneplő cucc hiába,
nem értem a lényeget.

Hagyomány meg piros tojás,
de miről szól a locsolkodás?

Átváltozás kölnivíztől?
Teszek hát egy próbát,
ha kisöcsémet megöntözöm,
átváltozik lánnyá?

Lelkesen locsoltunk,
de kicsit csaltunk,
és végül mindketten
- bár csurom vizesen-
kisfiúk maradtunk.

GGYM

Hallhattunk Petőfi verset Váradiné Ilonka nénitől, és megcsodáltuk Séllei Anikó gyönyörű, tavaszi, tűfilc és pasztell házasításával készült rajzát is. Meseszép!

S természetesen ettünk is, mégpedig Váradiné Ilonka néni jóvoltából, aki ismét egy igazi műalkotással rukkolt elő: március 15-re emlékezve nemzeti színű sütemény sütött nekünk! Köszönjük szépen, nagyon finom volt!

Legközelebb a Költészet napi rendezvényen találkozunk, ápr.13-án a Ladányi Mihály könyvtárban!

Vissza